منفیی😭دیگ بچه نمیخوام

۱۱ پاسخ

مگه چند ماهه تو اقدامی
امیدتو از دست نده
هنوز سنت کمه کلی وقت داری برای بچه دار شدن ایشالله هر چی زودتر خدا بهت یه نی نی میده

بنظرم اصلا عجله نکن منو که توی ۲۰ سالگی دوتا بچه دارم چی گیرم اومده اول با دکتر شروع کن ببین مشکل از کجاست اینجوری چی سریع اقدام میکنی با دکتر پیش برو سنی نداری که واقعا چه عجله ای داری تا ۲خورده میشه ولی با فکر نه الکی

😓😓😓😓

تنبلی تخمدان داری؟

خدابزرگه انشاالله ماه بعد

عزیزم تو ک تازه چند ماهه تو اقدامی ، داری زود جا می‌زنی 😐😐🙄🙄🙄

ناامید نشو خدا بزرگه

نباید امیدتو از دست بدی فدای تو
هنوز سنی هم نداری

وای عزیزم انشالله ماه های دیگه🥺

چندبود عددت

عددش چنده؟🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری
مامان امیر علی🩵🥹 مامان امیر علی🩵🥹 ۱ ماهگی