۱۲ پاسخ

عزیز دلم ناامید نشو، باورکن هیچکس اندازه من بی بی منفی ندیده بعد یهو سه قلو، اونم طبیعی، اونم دکترگفت برم ای وی اف همون ماه خدا بهم دادشون

من دوسال بی بی چکام منفیه بازم امید دارم بلاخره ی روز مثبت میشه😉😉

انقدر خودتو نباز امید داشته باش انشالله خدا ب وقتش میده منم سه ساله اقدامم همه راهی رفتم ای وی اف هم کردم منفی شد ولی همچنان با امید دارم ادامه میدم

بنظرم وایسا رد ک شد بی بی بزن زود زدی اخه🥲

زوده خب🫥
من ۱۰ روز تاخیر داسنم بازم منفی بود

بهم پیام بده چندتا روش گیاهی بهت بگم انجام بده انشالله ک باردار میشی
منم بعد دوتا سقطم انجام دادم تا بارداری سالمی داشته باشم ک خداروشکر...

من سال قبل اردیبهشت یه بستع جنین شیش تایی داشتم ک سه تاشو برام انتقال دادن ولی نشد قبل عید دوباره پانکچر کردم دوبستع شد هربستم چهارتایی شده بچه ها واسم دعاکنید ماه بعد انتقال میدم خیلی سختی کشیدم خیلی درد کشیدم توی راه ای وی اف😪

ببین تا زمانی که تاخیر نداشتی دنبال بی بی نرو. خود دیدن بی بی چک منفی بار منفی داره.من ۹ ماه اقدام داشتم فقط دوبار بی بی چک زدم.همون بار اول اینقدر حس بدی گرفتم دیگه نزدم .تا ایندفعه که مجبور بودم بعد تاخیر بزنم اونم با دیدن لکه بینی زدم.بنظرم خودت از افکار منفی رها کن.خدا به وقت و زمان مناسبش برات مقدر می‌کنه.

عزیزم سنی نداری، خیلی جوونی و هنوز فرصت داری. زیر ۱۸ سال بارداری برا خودت ممکنه خطرناک باشه. کاش تا ۱۸ سالگی صبر کنی گلم بعد اقدام کن.

من خودم چندسالع چشم انتضارم سال قبل همین موقع آی وی اف ناموفق داشتم دوباره ادامه دادم پانکچر کردم خیلی سختی کشیدم اندازه موهای سرم درد کشیدم تو عمل ها تو داروها از کار افتادم ولی کم نیاوردم بعضی وقتا باید تلاش کنی چون خدا اینجوری میخاد پس هیچوقت کم نیار

نا امید نشو عزیزم خدا بزرگه

خیلی زود زدی
روز موعد حتی تیتر بتا هم بزور نشون میده ک بارداری یا نه چ برسه بیبی چک

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری