۳ پاسخ

امروز روز ۷ تاخیرمه و الان بیبی زدم منفی بود 😑😑😑

گلم من روز۳ و۷ تاخیر منفی بودم روز ۱۱ ازمایشم مثبت شد

اگه نشودی مجدد بعد ۵روز بزن

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری