دوستان چند روز بعد از موعد بیبیچک بزنیم نتیجه بهتری داره؟

۶ پاسخ

7 روز

یه هفته بعد از موعدت صبر کن اگه پریود نشدی برو آزمایش بده ، بی‌بی نزن اصلا

پنج روز

پس نتیجه میگیرم بتا بدم بهتره

یه هفته

یک هفته

سوال های مرتبط

مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🩵💙 مامان پسر کوچولوم🩵💙 هفته بیست‌ودوم بارداری