۵ پاسخ

پسرمن فروردین ۴۰۱بدنیا اومده سال بعد پاییز انشاالله میره پیش دبستان
چون ۵سال باید کامل بشه

پیش رو باید مهر ۱۴۰۶ثبت‌نام کنی

پسر منم اردیبهشت ۴۰۱ دنیا اومده سال دیگه مهر میره پیش به امید خدا

پسرشماهم مثل ایلیای من میشه امسال پاییز ۴سال ونیم میشن تقریبا

نیمه اوله یا دوم
پسر من تیر ۱۴۰۱ هست
۱۴۰۵ پیش ۱ یا همون مهد میره
۱۴۰۶ پیش ۲ یا پیش دبستانی میره
۱۴۰۷ اول ابتدایی ایشالا

سوال های مرتبط