خانوما دندونم خیییلی درده.می تونم این قرصو بخورم؟؟؟
#فرزندپروری

تصویر
۱۱ پاسخ

میخک خیلی خوبه بخر از چوبش جدا کن اون گل رو بزار روی دندونت فشار بده آروم میشه

نه اصلا نخور استامینوفن ساده فقط

نه کدئین نخور استامینوفن ۵۰۰ بخور

فقط استامینوفن ساده ۳۲۵ مجاز هستی

ن گلم

پونه بزار روش من دوماه ب این درد دچارم فقط باپونه آروم میشه

من امروز دکتر عمومی بودم گفت استامینوفن 325 و آموکسی سیلین 500 ضرری واسه جنین نداره میشه خورد

نه نخور
استامینوفن ساده بخور

نه کدئین ممنوعه فوقش ۵۰۰ بخور

نه فقط استامینوفن ساده میشه خورد

بخور
دنتول بیحسی بگیر بزن

سوال های مرتبط

مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی