این قطره آهن و آد خبه؟؟؟؟آ د مزه ماهی میده چرا

تصویر
۵ پاسخ

چند خریدی شربت ا د رو عزیزم

عزیزم اون اهن نیست قطره فولیمکس همون فولیک اسیدخودمونه برای اشتهاهست اهن بایدجدابدی..
اونم که ویتامینAهستDوEبنظرم که خیلی خوبه من قبلابه بچم دادم اصلاتکون نمیخوردتویک ماه بااین قشنگ میخزید

جواب سونو اومد بردی دکتر؟

آد چرا میدی
مولتی باید بدی
آد تا ۶ ماه

بب وینک بهترین قطره س
فقط چون امگا ۳ داره بوی بدی میده و خیلی غلیظه اگر بهش دادی بخوره بعدش بهش آب بده

سوال های مرتبط

مامان نیلای مامان نیلای ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی