۷ پاسخ

خوبه که

منم آبیش میدم خیلیم راضیم

من آبیشو میدم

آره عالیه

لیپوفیز آبی میدم

عالیه من ازهمون اول میدادم البته یکی ازهمین مارکه اهنش اینا بیشتربود دیگه دکترگفت لازم نیست اون روبدی اینودادخیلی هم خوش خورهست

بله من میدم البته قطره اد رو از هفت ماهگی که قطره رو شروع کردم قطع کردم ولی قطره آهن فروفروت بهتره اصلا دندونارو سیاه نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان 🐥گوگولی خانم🐥 مامان 🐥گوگولی خانم🐥 ۱۳ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی