۴ پاسخ

من شش ماهگیش تو عید خورد دیگه با سفره عید گرفتم رفت

یکیشم اینه 😁❤

تصویر

تایپکام ببین

یکیش اینه ✨🥺

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۹ ماهگی