۵ پاسخ

اول پاشویع کن اگر نیومد سه چهار ساعت از پاراکید گذشته بود بروفن بده

اگه تبش با پاراکیدپایین نمیادایبوپروفن بده درجاتب روپایین میاره

روز اولش ک گفتن هر 4 ساعت قطره بده من هردو ساعت نصف اون چهار ساعت قطره رو میدادم ک خدارو شکر تب هم نکرد

با اب ولرم ابشویش کن

پیاز حلقه کن بزار تو جوراب پاش کن

سوال های مرتبط