من شیاف گذاشتم ساعت یک داغون بود تبشو نمیذاره بگیرم دیجیتالیه قلمیه
واکسن ۱۸ ماهگی یکی رو پا یکی رو دست؟؟؟
ایبوپروفن بده راحت کن
۳۷/۵تب نیست عزیزم همون استاروادامه بده اگه بالاتررفت پاشویه کن بعدشیاف بذار یامیخوای شب راحتتربخوابین براش شیاف بذارعزیزم خدانکنه تب داشته باشه
۳۷.۵ تب نیس
تب از ۳۷.۶ شروع میشه نیازی فعلا ب شیاف نیس
شیاف وقتیه ک تبش با استا کنترل نشه
۳۷خوبه استامینفن بده بالاتر نره خدای نکرده بزار جاش خنک باشه
۳۷/۵ شروع تب به حساب میاد اگر همینطور قابل کنترل هست دیگه نیاز به شیاف نیست
زمانی شیاف لازمه که تب با استا یا پاراکید پایین نیاد .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.