سونوی بیست و هشت هفته یک کیلو و دیوست گرم خوبه؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه من ۳۰هفته رفتم گفت ۱۳۰۰

27و2روزرفتم 1250خوبه به نظرم عالیه نگران نباش

عالیه ماشاله

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهفتم بارداری