۱۰ پاسخ

هیچی دارم فکرمیکنم میتونم تابرج ۶خونه اجاره ای باقیمت مناسب پیدا کنم😭

سنتور مینوازم روحم دگرگون میشود💃🏻👯‍♀️

تصویر

من سرکارم 🥲

کارامو بعداز چند روز که مونده بود انجام دادم .حیاط شستم .پسرمو حموم بردم .خودمم حموم رفتم .شام هم سیب زمینی دوپیازه درست کردم الانم از ضعف و درد دل و کمر پریودی نشستم

در حال تدارک شام

هیچی با استرس و نگرانی سر میکنم

توی مطب نشستم منتظر جواب عکس دندونای پسرم هستم

هیچی نشستم😕

حیاط شستم
استراحت میکنم ک بعدش پاشم جارو کنم🫠

گوشی دستمه و همزمان اخبار میبینم

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۵ سالگی
مامان دلی ماه مامان دلی ماه ۵ سالگی
سلام خانوپا توروخدا منو ببخشید اگه دائم غر می زنم آدم غر غرویی نیستم شرایط های خیلی سخت تری رو تا الان تحمل کردم و سفت بودم به این قضیه ولی مساله ی دخترم دیگه از تحملم خارجه امروز ۳ و ۴ بار تو خودش پی می کرد قبل اینکه بیارمش پیش دکتر روانشناسش تو خونه پی پی کرد دمه اومدنمون بلد ویگه خیالم راحت شد از بابتش بعد تا اومدیم تو مطب نشستیم دیدم چقدر بو میاد شصتم خبر دار شد باز پی پی کرده قبلا تا ازش می پرسیدم می گفت ولی الان جوری شده دیگه از ترسش نمیگه گاهی وقتا ازم قایم می کنه یا اینکه من می فهمم میگه مامان منو نزن 😥😥دلمم براش میسوزه به قرآن هر راهی هم که دکتر و روانشناس و مشاوره گفتن ربتم ولی فایده نداشته امروز که به دکترش گفتم گفت ماله آی کیو پایینه گفتم آخه پس چرا جیش رو میگه ولی پی پی نه گفت اون براش راحت تره ولی به احتمال خیلی زیاد این بچه بی اختیاری مدفوع داره خودمم همین حسو دارم چون بالاخره بعد این هپه تکرار و تنبیه تا الان باید یاد گرفته باشه یه بارم بهم گفت بعد اینکه پی پی کرد گفت مامان منو نزنی کسی بوده مشکل بچه ی منو داشته باشه مشکلش رفع شده با دارو ؟؟خانوم دکترش میگه با این وضع نمی تونه پیش دبستاتی بره ها اخراجش می کنند😥
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ سالگی