۱۱ پاسخ

آبگوشت گذاشتم من

من ظهر خوراک‌لوبیا داشتم‌یکم‌ازش مونده بعد برنح‌دم کردم ی تن‌ماهی ام‌بزنم‌تنگ‌خوراک‌لوبیا شنیدم ترکیب خیلی توپیه😂حالا بخوریم ایشالا ک‌سالم‌بمونیم‌اولین‌باره تست میکنم

من چلو گوشت گذاشتم

برا اولین بار کله پاچه درست کردم 😬

ابگوشت برای بچه هام هم برنج سیب زمینی گذاشتم

ناگت مرغ

کشک بادمجون برا خودمون
ماکارانی برا دخترم

میخوام کنگر بپزم برا خودم برا شوهرمم یه املتی چیزی میذارم

کتلت بادمجون 😁😁

قیمه نثار

من که فعلا دخترمو آوردم باشگاه

سوال های مرتبط

مامان طاهاوصدرا مامان طاهاوصدرا ۵ سالگی
مامان گلی مامان گلی ۵ سالگی