شما هویچ چجوری پوره میکنید چیزی بهش اضافه نمیکنی

۵ پاسخ

من همیجوری میپرم و له میکنم ولی اصلا خوشش نمیا نمیخوره

من میپزم توش چند قاشق شیر ماجان میریزم

من میپزم توش چند قاشق شیر ماجان میریزم

من میزارم خوب بپزه بعد تو میکسر میریزم له بشه وقتی میخوام بهش بدم بخوره یه کوچولو کره و سیب زمینی پخته هم بهش اضافه میکنم

قاطی فرنی کن یا شیرخشک بزن اخرش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی
مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱۱ ماهگی