من همیجوری میپرم و له میکنم ولی اصلا خوشش نمیا نمیخوره
من میپزم توش چند قاشق شیر ماجان میریزم
من میپزم توش چند قاشق شیر ماجان میریزم
من میزارم خوب بپزه بعد تو میکسر میریزم له بشه وقتی میخوام بهش بدم بخوره یه کوچولو کره و سیب زمینی پخته هم بهش اضافه میکنم
قاطی فرنی کن یا شیرخشک بزن اخرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.