من ابپز میکنم بعد یخوره لهش میکنم میزارم تو پوره خوره میخوره
دختراتون واکسن ۶ماهگی زدن خیلی اذیت شدن یان؟
عزیزم آبپزش کن بعدبریزمیکسر یه کم کره هم بزن ..میتونی همینوباسیب زمینی هم امتحان کنی
من هویج و خوب بخار پز میکنم بعد پورش میکنم با فرنی ساده قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.