خانما شما پوره هویچ چجوری درست میکنید؟؟؟

۴ پاسخ

من ابپز میکنم بعد یخوره لهش میکنم میزارم تو پوره خوره میخوره

دختراتون واکسن ۶ماهگی زدن خیلی اذیت شدن یان؟

عزیزم آبپزش کن بعدبریزمیکسر یه کم کره هم بزن ..میتونی همینوباسیب زمینی هم امتحان کنی

من هویج و خوب بخار پز میکنم بعد پورش میکنم با فرنی ساده قاطی میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی