۳ پاسخ

سلام عزیزم برا پوره کردن باید بخار پز کنی که خواصش از بین نره یه قابلمه یه کم آب بریز رو ش آبکش اندازه قابلمه بزار بعد سیب زمینی رو بزار داخل آبکش تا بخار بهش بخوره بپزه بعد هم با پشت چنگال له کن

به قابلمه آب بزار روی گاز یه ابکش فلزی روش میوه رو‌پوست بکن بزار رو ابکش در بزار روش بخار پز که شد له کن با کمی آب یکم شل بشه بده ب بچه

آبپز میکنیم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی