خانما شما چجوری پوره سیب زمینی درست میکنید

۲ پاسخ

پوست میگیرم حبه حبه میکنم ک زود بپزه بعدم با کره له میکنم

پوست میگیرم می‌شورم
آب پز میکنم
بعد یکی دوتا قاشق با آب خودش با چنگال له میکنم
یکمم کره میزنم
میخوره قشنگ

سوال های مرتبط

مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی