پوره سیب زمینی چجوری درست میکنید که بچه بخوره؟

۲ پاسخ

یه سیب زمینی کوچیک بخارپز میکنم.بعد با کره میندازم تو غذاساز.آخرش یه پیمانه شیرخشک با یه قاشق آب جوشیده قاطی میکنم اضافه میکنم

ابپز کن با پشت چنگال له کن یکم شیر بهش بزن تانرم شه

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی