۵ پاسخ

سیب زمینی بخار پز میکنی بعد با با چنگا با پشت قاشق کامل له میکنی با اندازه یک نخود کره و شیر رقیقش میکنی

کامل پخته و له له کنی بعد با کره بدی اگه باز کمی سخت براش خوردنش با شیر قاطی کن

عزیزم پوره یعنی کامل له و کمی آبکی
خب اینطوری سر میخوره چرا گیر کنه

عزیزم اسم این کتاب چیه

باشیر یا آبجوش رقیق کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی