۳ پاسخ

توش یکم کره بنداز عالی میشه

سیب آب پز میکنم له میکنم یکم با همون آب ک سیب توش پخت قاطیش میکنم،فک کنم با شیرم بشه قاطی کرد من هنوز امتحان نکردم

با هویج درست کن خوشمزه میشه تاپیکمم ببین ۷تا پوره گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی