مامانا پوره سیب زمینی رو چجوری درست میکنن؟

۴ پاسخ

توی روبیکا 🍐 غذای نی نی 🍐 رو سرچ کن کلی غذای متنوع داره گلم
کانالش تازه کاره لطفاً حمایتش کنید کلی ایده غذا می‌زاره هر روز پروفایلش هم عکس غذای کودکه لینکش هم میزارم
@NINIFODI

من که یه برش سیب زمینی رو رنده میکنم با اب میپزم اینجوری سریع تر پخته میشه بعدش پوره میکنم و یکم شیر خودم قاطیش میکنم کره هم میگن باید اضافه کنیم من هنوز کره نزدم

سیب زمینی رو میشورم با اسکاچ، بعد با یکم آب میزارم خوب بپزه ، بعد هم پخت رنده می‌کنم و بهش کره و کمی ابجوش اضاف می‌کنم نرمالو بشه بعدم میخموره ، البته من کمی نمک دریا میزنم خیلی کن

سیب زمینی ها رو پوست بگیر و بزار حداقل یکساعت بپزه با اب زیاد بعد سیب زمینی ها رو پوره میکنی

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی