پوره سیب زمینی رو چجوری درست میکنین ؟؟

۶ پاسخ

با چه کره ایی

سیب زمینی و بخار پیز میکنم بعد پوره میکنم یکم که از حرارت افتاد با شیرخشک رقیق میکنم

من سیب زمینی تکه های کوچیک مذاشتم ابپز بشه بعد له مکردم پسرم نخورد نه با کره ن اب نه هم شیر خودم خیلی دوست نداشت

سیب زمینی رو بخارپز میکنم با کره له میکنم سرد که شد با شیرخودم قاطی میکنم میدم بخوره

سیب زمینی ابپز وقتی داغه رنده ریز کن
از حرارت که افتاد با شیر و کره رقیقش کن

سیب زمینی و حلقه نازک میکنم بخار پز نمیکنم له میکنم نرم بشه یکم هم شیر خودم قاتی میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان محمدمَهدی✨️ مامان محمدمَهدی✨️ ۱۵ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی