۶ پاسخ

من خورشت مرغ برا خودمون درست میکنم سیب زمینی و هویج میریزم توش فلفل نمیزنم ادویه خیلی کم میزنم بعد ک پخت از آبش و سیب زمینی و هویج و مرغ برمیدارم میکس میکنم بش میدم‌میخوره خیلی دوست داره

با ۳۰ سی سی شیرخشک ترکیب کن کره ام بزن

دختر منم پوره هویج و سیب زمینی نمیخوره

یکم با شیر قاطی کنید

دوست نداره بنظرم سیب و با ماهیچه بپزید بعد میکس کنید بهش بدین
یا با بلدرچين وکبوتر مرغ محلی
کلا آبگوشتی درست کنید بهتر میخورن اونجوری خشک نمیتونن بخورن

یه کم کره بزن تا بخوره

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی