ببرش متخصص علایم شو بگو کامل ، قبلش رو برگه بنویس یادت نره ، اگر رفلاکس باشه اصلا سطح صاف نیاید بخوابه ، خدای نکرده شیر برنگرده تو ریه اش
تشک واسه رفلاکس از تجهیزات پزشکی بخر عالیه راحت میخوابه
پاهاش بیشتردردمیگیره تاکمرش
عزیزم نزار پاش اونجوری باشه ببندش با دور پیچ
احتمالا رفلاکس داره ، پسر من صاف میذاشتی همش تو خواب جیغ میزد گریه میکرد یا اب دهنش انگار میپرید تو گلوش
دکتر بردم گفت رفلاکسه و باید شیب ۳۰ درجه باشه موقع خواب ، موقع شیر خوردن هم ۴۵ درجه
نه اینکه زیر سرش بالش بذاری
باید زیر تشک یا تخت شو شیب کنی
پیگیر باش اگر رفلاکس باشه باید دقت کنی وگرنه مثه پسر من که شیر رفته بود تو ریه و درگیری ریه پیدا کرده بود ، خیلی سخت بود نابود شدم تا خوب شد اونم با تجویز های فوق تخصص ریه اطفال بعد ۳ ماه
یه تشک نرم توی کریرش بذار پاهاشم اگر شد یکم صاف کن چون یکم حالت نشسته داره برای همین آرومتر اونجا میخوابه محفوظه
چه بامزه خوابیده
خیلی خوبه پاهاش اینجوره ،ارومه بزار بخوابه
پاهاشوصاف کن زیرکمرش بالش بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.