عزیزم کریر طولانی مدت خوب نیست میتونی تشک رفلاکس بگیری براش شیب داره راحت تره
احتمالا دل درد هس ک تو کریر اروم میشه یا بزارش همون کریر یا رختخوابشو مث کریر شیبدار کن
هیعییی یادش بخیر ،یا دلش دردمیکنه که دارو ضد کولیک بهش بده با روغن شکمش رو چرب کن روزا بزار جلو افتاب و قنداقش کن ،یا که رفلاکس داره که اونم دارو رفلاکس بده و شیب دار(۳۰درجه بخوابونش که اسید نیاد تو گلوش واسه همونه تو کریر دوس داره ، من نمی تونم دقیق بگم کریر بده ولی طولانی مدت خوب نیست ، نتیجه تجربه من اینه روزای سخته اما همه چی به مرور بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.