۳ پاسخ

جاش گرم نیست که بیش از حر

ببرش دکتد عزیزم حتما

زردپررنگ ب نارنجی بزنه .کم ابی میتونه باشه اگه بی قراری کنه عفونته.
اگه کم ابه بهش گاهی اب جوش نبات کمی بده

سوال های مرتبط

مامان آرتیام مامان آرتیام ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی