۵ پاسخ

وای خداروشکر،خیلی گریه میکردم که نکنه چیزی شده باشه😢مرسی بچه ها

منم شب و روز فکرم شده همین

نه خوشگلم طبیعیه کلا ممکنه یک روز حس کنی یک روز نه اصلا نگران نباش

نبابا هیچی نیس منم از این فکرا زیاد میکردم

نه عزیزک طبیعیه اول اولین بارداری هم باشه ک کلا دیر حس میکنی میگن از ۲۲ هفته ب شروع میشه
منم یه بار یه چیز گرد مثل حباب حس کردم که جابه جاشد

سوال های مرتبط