۹ پاسخ

عزیزم این تابو چقدر گرفتی؟

فک کنم برند سحر داشته باشه
هاپر مارکتا دارن

دارن نون فانتزی فروش ها

بعضی نون فانتزی فروشا دارن
بعضی فروشگاه بزرگ زنجیره ای ها هم دارن
ماهم چند بار خریدیم

نون فانتزی فروشی ها دارن
بهش میگن تست سزار

تابشو چقدر هریدی

اکثر فروشگاه ها دیدم من
نون فانتزیا هم دارم

خودشون کوچولو برش میزنن فکر کنم

‌تاب از کجا خریدی

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🤱ermyiamon👶 مامان 🤱ermyiamon👶 ۱ سالگی