عزیزم چی شد دارو استفاده کردی ؟
سقط شد
خدا کمکت کنه خوبی
نگران نباش عزیزم ایشالا زود تموم میشه خودتم اصلا سرزنش نکن نو این وضعیت دنیا بچه اوردن گناهه ن سقطش
عزیزم استرس نداشته باش ..همه چیو بسپر ب بالا سری ...❤
عزیزم برا خود هموروئید دکتر خودش شیاف میده بعد از شیاف میترسی
نترس عزیزم
انشالله مشکلت حل شه
ایشالا زود تموم بشه برات
منم سقط کردم با سایتوتیک ۳ ماهم بود
نگران نباش استرسش بیشتر از دردش هست.
فقط زمانی که سقط کردی شکمتو از زیر دنده به پایین ماساژ قوی بده که همه چیز خارج شه
انشاالله راحت میگذره برات🫂
ان شاءالله ک هرچی خیره برات پیش بیاد
مامانم داداشم رو نیم شیر ک بودم باردار شد قرص مصرف کرد باعث خونریزی شد ولی بچه موند
از خونریزی زیاد هفت ماهگی سزارین شد داداشم رو داخل دستگاه گذاشتن
من قبل امیر باردار بودم دوماه خودش یهو سقط شد درد خیلی شدید بود سری ۳ تا شیاف دینکوفناک گذاشتم همون جا درد کلا رفت بچه سقط شد
به هیچی فکر نکن...استرس هم نداشته باش ❤️
الهی برات راحت بگذره ❤️
انشالا هرچی به صلاحته اتفاق بیفته
هیچکس از زندگی و شرایط دیگران خبر نداره
فقط استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.