۱ پاسخ

سلام عزیزم
دولتی پسرانه بنظرم مدرسه فیضیه خوبه
البته فکر میکنم تایمش عصرا ساعت ۱ تا ۵
خونه صلح هم دخترم چند ترم میره و خیلی خیلی راضیم
الان که فکر کنم ثبت نام تموم شده اما واسه ترم تابستون میتونید پسرتون رو ثبت نام کنید

سوال های مرتبط