۱۳ پاسخ

نمیدونم به نظرم بایدتوی شرایطش قراربگیرم وبسنجم تاببینم چی بهتره به نظرم هردوشون رووقت بذاربروببین نحوه کاروهمه چیزرو اماخودم این دیدگاه روفعلا دارم میگم که دراینده نمیدونم امافعلااین دیدگاه رودارم هرچی بچه بیشترباادمای دورواطرافش معاشرت وارتباط داشته باشه ومعمولی تربزرگ بشه بهتره تامثلا توی مکان خاص مثل مدارس غیرانتفاعی درس بخونه چون مدارس غیرانتفاعی هم اسون گیرترن وهم اینکه کلاروندشون به نظرم متفاوت بادولتی باشه وبعدهاکه بزرگ بشه خیلی جاهاغی انتفاعی نداره که بچه متمایزبشه ودوباره بره اونجااحساس میکنم چون قراره توی جامعه زندگی کنه مدرسه دولتی یه نمونه خیلی خیلی کوچیکی ازاجتماعه که اونم لخوادمتفاوت وغیرانتفاعی بشه ممکنه اثربذاره روی روحیات کودک

عزیزم از من به شما نصیحت به جیبتون نگاه کنید، ببین اگر میتونی تا زمانی که بزرگ شد و خوب و بد رو فهمید بفرستید غیر دولتی، پس حتما بفرستید، اما اگه میخوای مثلاً تا دوم یا سوم چهارم بفرستیش غیر دولتی بعد بیاری دولتی، اصلا این کارو نکن چون بچه هم منزوی میشه هم افت تحصیلی پیدا میکنه

من احتمالا ببرم دولتی ،چون یکی اینکه مطالب احتمال خیلی زیاد شبیه به هم هستن،و یه مورد دیگه اینکه کل‌سال به دلایل مختلف مدارس تعطیل میشن ،وس حداقل دولتی بره که پولمو خرج چیز دیگه ای بکنم برای بچم

درود
بستگی به جیب تون داره
کلا اموزش و پرورش چیزی به بچه ها اموزش نمیدن متاسفانه …الانم همش بچه ها تعطیلن در واقعیت مجازی هم ب درد نمیخوره یا نت وصل نمیشه یا خود بچه ها از مجازی فرار میکنن
حالا دیگه خودتون میدونید .
پیش دبستانی که کلا غیر دولتی هست انگار جدیدا دو‌سال شده ،پیش دبستانی ۱،پیش دبستانی ۲

من غیر انتفاعی دوبار دخترم گذاشتم اصلا راضی نبودم یکی غیرانتفاعی امام هادی کلاس دوم ابتدایی یکم پیش دبستانی ترنم از هیچکدام راضی نبودم ولی اول
سوم چهارم پنجم و ششم دولتی داره میره

من میخام پسرمو دولتی ثبت نام کنم

پیش دبستانی دولتی اصلا نداریم، همه ی خانواده ها پیش دبستانی باید بچه رو غیر دولتی ثبت نام کنن، دبستانه که دوست داشتین دولتی ثبت نام میکنین دوست داشتین غیر انتفاعی، پیش دبستانا همه غیر انتفاعی هستن.
ولی به نظر من برا دبستان اگه دبستان دولتی و عالی باشه بهتر از دبستان غیر دولتی هست.

پیش دبستانی کلا خصوصی.

پیش دبستانی فکر میکنم فقط خصوصی باشن حالاکه اینجور بود برای پسرام گفتن همه جا پیش ۱ و ۲ خصوصیه

غیر دولتی فقط اینجاش خوبه که ظرفیت کلاس کمتره
همین الکی هم فقط برا پول کار میکنن
خودم غیرانتفاعی که میخوندم میدیدم چقدر مدیر دور بر افراد پولداره

والا پیش دبستانی به نظرم فرق چندانی ندارند
پسرم رو از پیش فرستادم غیر دولتی تا الان که کلاس دهم هست
ولی دخترم رو از پیش تا کلاس ششم قطعا میفرستم دولتی
چون پیش چیز خاصی نداره که بره غیر دولتی
اینو از روی تجربه خودم گفتم

عزیزم اگه از نظر هزینه مشکل نداری بندیس غیر دولتی
من خودم هم دولتی درس خوندم هم غیر دولتی
واقعا غیر دولتی بهتر بود از هر نظر

مدرسه دولتی....
جفتش یکی غیر دولتی پول بیشتر میدی

سوال های مرتبط