۲ پاسخ

سلام اره عزیزم دارم منطقی که هستی یکی دولتی باید داشته باشه همه مدارس ندارند ولی کامل رایگان نیست یک مبلغی باید پرداخت کنیم پارسال فکر کنم حدود ده تومن بود کل سال تحصیلی رو

همه مدارس دولتی ابتدایی پیش رو دارن سوال کن

سوال های مرتبط