۸ پاسخ

من که هربار رفتم فشارم 7یا8 بوده میگه چجوری راه میری تو چرا اینقد فشارم پایینه😂🙄

سلام عزیزم شما رفتید سونو انومالی پیش مریم امینی ؟؟چقدر شد ؟؟ به من پشت تلفن گفت دو و خورده ای

من الان گرفتم۱۲ رو ۷ بود عصابک خورد سد رفته بالا فشارم میترسک تااخر بارداری بالاتر بره😭😭

منم 😐😂
بهداشت بدتر منو عصبی می‌کنه چون ماما خودشو از متخصص هم بالاتر می‌دونه من بیشتر بهم میریزم

و منی که فشارم ۸ هست😑

من دکترم گفت طبیعیه تو مطب آدم استرس میگیره

استرس میگیری منم همینجورم پیش دکتر استرس میگیرم

منم خونه میگیرم خوبه تا میرم پیش دکتر بالا میره

سوال های مرتبط