من که هربار رفتم فشارم 7یا8 بوده میگه چجوری راه میری تو چرا اینقد فشارم پایینه😂🙄
سلام عزیزم شما رفتید سونو انومالی پیش مریم امینی ؟؟چقدر شد ؟؟ به من پشت تلفن گفت دو و خورده ای
من الان گرفتم۱۲ رو ۷ بود عصابک خورد سد رفته بالا فشارم میترسک تااخر بارداری بالاتر بره😭😭
منم 😐😂
بهداشت بدتر منو عصبی میکنه چون ماما خودشو از متخصص هم بالاتر میدونه من بیشتر بهم میریزم
و منی که فشارم ۸ هست😑
من دکترم گفت طبیعیه تو مطب آدم استرس میگیره
استرس میگیری منم همینجورم پیش دکتر استرس میگیرم
منم خونه میگیرم خوبه تا میرم پیش دکتر بالا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.