۳ پاسخ

ببرین فضای باز مثل پارکی جنگلی چیزی
چند تا عروسکاشو هم ببرید
رو سر عروسکا وخودش کلاه بزارید خودش دست بزنه کیک هم کنارش عدد ۱ هم یه طرف عروسک ها هم دست هاشونو به هم بچسبون
خیلی خوب میشه

انگار ک عروسک ها براش جشن میگیرن🙂

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم خواستین عکس بفرستین باهرتمی بخواین ادبت کنم ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳پیام بدین روبیکا

ماهم موندیم والا اولین تولد و بدون اینترنت🙁

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی