۵ پاسخ

من همه جامو تینت میزنم لبم گونم جونم دماغم🤣

اره عزیزم مایع خیلی بهتر هم رنگ دهیش هم موندگاریش ..شیگلم بگیر یا طرح شیگلم خیلی خوبه ماندگاریش

شیگلم خیلی خوبه

شیگلم
عالیههههه مایع هست
خوب هم فید میشه

اره رژگونه مایع هم مارکای متفرقه هست هم مارکایی مثل شگلم و اینا

سوال های مرتبط

مامان پارسا و گندم🤰 مامان پارسا و گندم🤰 ۱۵ ماهگی