من همه جامو تینت میزنم لبم گونم جونم دماغم🤣
اره عزیزم مایع خیلی بهتر هم رنگ دهیش هم موندگاریش ..شیگلم بگیر یا طرح شیگلم خیلی خوبه ماندگاریش
شیگلم خیلی خوبه
شیگلم
عالیههههه مایع هست
خوب هم فید میشه
اره رژگونه مایع هم مارکای متفرقه هست هم مارکایی مثل شگلم و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.