۱۴ پاسخ

دیگه سلیقه خودته دیگه. من اصلا این اسم ها تو دهنم نمیچرخن. آواهاشون قشنگ نیستن به نظرم

دلانا🎀

دلوین 🎀

دلانا🎀

آنیا و آنا

آنیا معنیش هم خیلی قشنگه بزرگم بشه خوبه

دلانا

آنیا.

من میگم آنیا😅💜

سلام عزیزم‌میگم بچه اتون دختره چه حالت هایی داشتی؟ اوایل بارداری؟

آنیا..

دلانا

دلارا

آنیا

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری