۹ پاسخ

برچسبا؟ یا روروئک ؟ من بچم با هیچییییییی سرگرم نمیشه فقط خودم باید بالا سرش باشم و خشخشه تکون بدم که حدیدا خشخشه ها تکرارب شدن واسش از تابش متنفره از خشخشه هاش از واتر متش ، حالا میخوام روروئک بگیرم هرچند زوده ولی شاید خدا کمکم کرد و خوشش اومد

اینا همین لباس تنه ترمست😍❤️

تصویر

همین لباسو دخترم داره😍😍😍
جسارتا چن کیلوئه پناه جون؟!

وای ماماننن🥰خدا حفظش کنه براتون جوجه ی بانمکو❤️

واای جوجووو ، الهی ماشاالله 😍🥰😘
خدا حفظش کنه ،از کی نشوندی صندلی غذاخوری ؟

دخترت چند کیلوإ ؟ موهاش نریخت اصلا من دخترم کلا کچل شد

ای جونم لباس آوین تنشه چقدر نازه ماشالا دخترت

منظورم برچسب بودا🤦🏻‍♀️😂😂

تصویر

من چسبوندم به دیواره اتاقش😂

سوال های مرتبط