من قاطیم😂
من اینجا نگاه کردم بیشتر علائمم دختره حالا برم انتی چی میگه
ضربان قلبش تو کدوم سنو تو انتی یا سنو قلب
وا من تهوع ندارم اما بدم سرده هردورو دارم 😐
الکیه بابا همش
من همه این علائم رو دادم
هفت روز هم از پریودیم گذشته
تست هم زدم منفی بود خدایا
همش الکیه
سوپرایز میشید روز سونو
الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.