جدول علائم بارداری دختر و پسر:

تصویر
۸ پاسخ

من قاطیم😂

من اینجا نگاه کردم بیشتر علائمم دختره حالا برم انتی چی میگه

ضربان قلبش تو کدوم سنو تو انتی یا سنو قلب

وا من تهوع ندارم اما بدم سرده هردورو دارم 😐

الکیه بابا همش

من همه این علائم رو دادم
هفت روز هم از پریودیم گذشته
تست هم زدم منفی بود خدایا

همش الکیه
سوپرایز میشید روز سونو

الکیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۳ ماهگی
مامان اسما
‌ مامان اسما ‌ تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری