ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه
@panah137281
اره اگه شیر نمیدی.سه ماه هم گذشته باشه میتونی بری
فقط باید قبلش بگی ؛ مم رفتم بوتاکس کنم گفت نباید سینه ت شیر باشه باعث میشه توده بشه! سینه ت و فشار بده ببین شیر داره یا نه و قبلش هم بهشون بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.