من بچه م شیرخشکی هست میشه برم تزریق ژل ؟؟؟

۳ پاسخ

ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه
@panah137281

اره اگه شیر نمیدی.سه ماه هم گذشته باشه میتونی بری

فقط باید قبلش بگی ؛ مم رفتم بوتاکس کنم گفت نباید سینه ت شیر باشه باعث میشه توده بشه! سینه ت و فشار بده ببین شیر داره یا نه و قبلش هم بهشون بگو

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی