خانما تو شیردهی میشه ژل لب تزریق کرد؟؟ضرر نداره

۵ پاسخ

فکر نکنم.

نه متاسفانه نمیشه منم میخواستم برم گفتن نمیشه

ارع عزیزم من همون روز ک واکسن دوماهگی دخترم زدم نوبت میکرو ابرو هم گرفته بودم باز کلینیک نوبت ژل تو ی روز دوتاشو تزریق کردم بچمم خیلی اذیت بود آخه درد داشت ولی طوری نشد خداروشکر چون تو بارداری ضرر داره ن تو شیردهی فقد در حد ی قلوپ شیرتو بعد تزریق ندی دیگ بده تازه انقدم اسنپ ب اسنپ رفتیم کلیییی کرایه اسنپ دادم مسیراشون دور بود

من تزریق کردم
۲ بار
ضرری هم ن دیدیم😐مگه میره تو خون که ضرر داشته باشه😐😐

نمیشه منم خیلی تو فکرش بودم اومدم بیرون ضرر داره😂😭

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی