خانوما میشه تو دوره ی شیردهی ژل لب زد؟؟

۷ پاسخ

ژل لب اشکال نداره که

من پرسیدم از دکتر گفت نمیشه

کسی میدونه بوتاکس میشه زد یانه؟
خط اخمم خیلی بد شده🥺

من دوس دارم فیلر گونه و شقیقه بزنم از دکتر پرسیدم گفت بعد شش ماهگی میشه

آره عزیزم من زدم مشکلی نداشت

چرا نشه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۱۴ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی