۳ پاسخ

فقط مشکلش حرکته وگرنه تعدادش خیلی خوبه البته مورفولوژی رو تو ازمایشش ننوشته یا یه قسمت دیگه نوشته

حرکتش ضعیفه خیلی میتونی با iui خیلی زود باردار بشی

تو ازمایش گاه داد یا مرکز ناباروری

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته چهارم بارداری