ازمایش اسپرم شوهرم کسی میدونه خوبه یا ن

تصویر
۸ پاسخ

من همسرم اسپرمش حرکت ندارن رفتم ای وی اف سه تاجینن تشکیل شد ازبین رفتن رشد نکردن

سلام عزیزم جای نگرانی نداره اگه مشکلی باشه باای وی اف با جنین تشکیل میشه
انشالله ک جواب بگیری

عزیزم چند روز قبل ازمایش رابطه نداشتی

نگا مورفولوژیش کمه نقص سر اسپرم مشکل داره
برای طبیعی نمیشه باردار شد اما گفت ای وی اف میشه کرد
تحرک .تعداد اسپرم همشون خوبه.دی اف ای هم خوبه
فقط یکم نقص سر داره اسپرمش

صبر کن الان بهت میگم دوستم دکتره

گلم مورفولوژی ۵ خوبه نرمال دی آف ای نداد اگه دی اف ای بالا ۱۵ باشه باید بیاد پایین صفحه سوم داره ازمایش

برو مرکز ناباروری ازمایش اسپرمو انجام بدید این ازمایشگاها خطا داره همشون

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری