۵ پاسخ

عزیزم شوهرت باید بره پیش ارولوژیست چون به نظر میاد نصف اسپرم ها حرکت ندارن قسمت D رو ببین

بیشتریا یا دم ندارن اونایی هم که دارن کج

شکل اسپرم هاش بنظر من زیاد خوب نیست

یعنی برا بارداری خوبه ماه پیش فولیکول ۱۷ داشتم اندومتر رحم ۶

خوبه تعدادو حرکت و مورفولوژی همه درحد نرمالن

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
منتظر هدیه خدا منتظر هدیه خدا قصد بارداری