۴ پاسخ

نوشته نرمال
فقط حرکتش رو سر در نیاوردم

تحرکش ۷۳خورده،آزمایشش خوبه

درسته همه سبز ان ولی خب تقویتی بخوره بهتره
همه‌چیش نرماله ولی عالی و بهترین نیست

اره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان h.h مامان h.h هفته نهم بارداری