یکم تحرک کمه بقیه خوبن
عزیزم مورفولوژی نرمال باید بالای ۴ باشه ولی برای شما ۳ درصده
تحرک اسپرم هم ۵ درصده که خیلی پایینه حد طبیعیش بالای ۴۰ درصده
حتما یه دکتر اورولوژی برین
برای همسر من ۳ درصد بود تحرک اسپرم دو ماه دارو خورد تحرکش بالا رفت ولی باز به حد طبیعی نرسیده باز دارو باید بخوره دو ماه دیگه ازمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.