چکار کنیم اونایی ک زود غذا رو شروع کردن

تصویر
۳ پاسخ

من پسرم چهار ماه و ۲۳ روزش که بود دکترش گفت غذای کمکی رو شروع کنم با اینکه رفلاکس هم نداشت و وزنش خوبه ولی خودم دل دل میکردم گفتم حداقل پنج ماهش بشه بعد...گذاشتم پنج ماهش ک شد شروع کردم کم کم از فرنی و حریره بادام تموم مواد هم تست گرفتم و الان ک ۶ ماه و یک هفتشه تازه رسیدیم به سوپ

من از ۴ ماهگی شروع کردم خیلیم راضیم بچم خوش خوراک شد اذیتم نشد

عزیزم خیلی از بچه هارو به خاطر رفلاکس از پنج ماهگی خود دکتر میگه شروع کن به غذا دادن

سوال های مرتبط