بده عزیزم
اگه کمبود وزن ندارع از شش ماهگی بده،دکتر بمن گف حیفه خوب وزن گرفته زود شروع نکن چون تا قبل یسالگی غذای اصلیش شیر ولی چون معده اش با بگیره هضم غذا رو میگیم از شش ماهگی
معده اش الکی پر میشه و وزنش کم میشه
شک نکن خوب نیس
تو سن بچه ی تو بده.از وسط پنج تست بگیر که شیش غذا بدی
اونا که سه ماه غذا میدن میخوان بچه چاق کنن فکر معده نیستن
هیچ دکتری نگفته از سه از اخر چهار به بعد درسته
والا تا بوده هی گفتن از شیش ماهگی ،اینکه از سه و چهار شروع میکنن واقعا جالبه
اگ وزنش خوبه عزیزم نده پسر من وزنش خوب بود دکتر گفت از ۶ شروع کنم معده بچه اذیت میشه
اگه وزن بچه خیلی پایین باید شروع کنی اگه هم نرمال رشد میکنه نیازی نیست معده بچه عزیت میشه از همون ۶ ماهگی شروع کن
من درست از روزی که چهار ماهگی تموم کرد شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.