۶ پاسخ

من از بعد واکسن شش ماهگیش میخام شروع کنم

از اول ۶ ماه عزیزم
آخر ۶ ماه میشه از ۷ ماهگی که دیرتر میشه بهتره که از اولش شروع کنی
من از ۵ ماه ودوهفته شروع کردم با مشورت پزشک اگه بچه میتونه گردنشو خوب نگه داره و بلعیدن رو خوب انجام میده کم کم فرنی و حریره بادوم رو بهش بده تا برسی به بقیه چیزا

من از پنچ شروع کردم ولی دکتر که رفته بودم گفت از ۴ ماهگی باید غذا میدادی

من از پنج ماهگی شروع کردم

من از پنج ماهگی شروع گردم چون وزن بچم کم بود

من آخر ۴شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی